Via welk bedrijf wordt mijn bestelling bezorgd? Uw order wordt via DHL geleverd.
Op welke manier kan ik betalen? Dealers U betaalt 'op rekening' en krijgt van ons de factuur via onze afdeling administratie. Consumenten
- iDEAL
- Bankoverboeking
- Bancontact
- SOFORT
- Giropay
Als ik mijn bestelling wil plaatsen, met welke Algemene Voorwaarden ga ik dan akkoord? Als u de bestelling definitief maakt, gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden. Tevens willen wij u op onze Privacy Policy wijzen, waarin beschreven staan hoe wij met uw persoonlijke gegevens omgaan.
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling definitief heb verzonden? U ontvangt een bestelbevestiging van uw bestelling per e-mail. Wij zullen uw bestelling vervolgens pakken en wanneer deze ons distributiecentrum verlaat u hiervan op de hoogte stellen middels een verzendbevestiging waarin u tevens uw Track en Trace code kunt vinden.
Ik heb geen ontvangstbevestiging gehad, wat nu? Voordat u ons raadpleegt of wij uw bestelling hebben ontvangen, kunt u eerst in uw mailbox de map ‘ongewenst’ openen om vervolgens te kijken of de mail in die map is geplaatst door uw spamfilter. Staat de mail daar ook niet in, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt? Wanneer u voor 14:00 bestelt, zullen wij dezelfde werkdag nog verzenden. Over het algemeen heeft u het dan de volgende werkdag in huis.
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland? Dealers De verzendkosten zijn €9,00 per levering. Bij bestellingen boven €150 geldt er franco levering. Consumenten Verzenden binnen Nederland en België is gratis.
Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland? Dealers Dealers betalen €15,00 voor een verzending naar Duitsland, België, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Denemarken en Luxemburg. Overige landen in het buitenland zijn op aanvraag. Consumenten De verzendkosten verschillen per land:
Duitsland |
€ 5,95 |
Luxemburg |
€ 9,95 |
Oostenrijk |
€ 9,95 |
Denemarken |
€ 19,00 |
Frankrijk |
€ 9,95 |
Monaco |
€ 19,00 |
Slowakije |
€ 14,95 |
Tsjechië |
€ 9,95 |
Verenigd Koninkrijk |
€ 9,95 |
Italië |
€ 14,95 |
Zweden |
€ 22,00 |
Hongarije |
€ 9,95 |
Polen |
€ 9,95 |
Slovenië |
€ 9,95 |
Spanje |
€ 14,95 |
Finland |
€ 30,00 |
Bulgarije |
€ 39,00 |
Roemenië |
€ 39,00 |
Letland |
€ 39,00 |
Litouwen |
€ 39,00 |
Estland |
€ 40,00 |
Portugal |
€ 14,95 |
Ierland |
€ 9,95 |
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen? In het proces van bestelling tot verzending kan er iets fout zijn gegaan. Heeft u nog geen verzendbevestiging gehad, dan is uw bestelling nog niet verzonden vanuit ons magazijn. Heeft u wel een verzendbevestiging gehad, het kan een aantal werkdagen duren voordat uw bestelling is verwerkt door het postbedrijf. Heeft u wel een verzendbevestiging gehad en heeft u uw bestelling nog niet ontvangen na vijf werkdagen, dan vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar komt niet overeen met mijn bestelling, wat nu? Dat vinden wij erg vervelend voor u. U kunt contact opnemen met onze klantenservice, u wordt dan verder geholpen.
|