0Item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

bestellen

Hoe kan ik artikelen bestellen?
Dealers
Log in met uw account en bekijk de website en producten. Wanneer u een product ziet dat u wilt kopen, voegt u deze toe aan de winkelwagen. Wanneer u uitgewinkeld bent rekent u de bestelling af door op de knop 'afrekenen' te drukken. U kunt kiezen voor de volgende betaalmethoden:

  • Op rekening: bij het afrekenen staat de betaalmethode automatisch op 'op rekening'. Wij sturen u na verzending van uw bestelling de goede factuur toe en u betaalt deze volgens de door u gemaakte betaalafspraken met Conel.
  • iDEAL: betaal de bestelling direct via uw eigen bank.
  • OverBoeking: u betaalt uw bestelling per bank/giro. De verwerking hiervan is uitbesteed aan Sisow B.V. U ontvangt een e-mail met daarin informatie hoe u uw betaling kunt voltooien.
  • PayPal: betaal de bestelling met uw PayPal account.

Consumenten
Maak een account aan (klik hier). U bent nu meteen ingelogd en u kunt tegen consument advies verkoopprijzen bestellen. U kunt kiezen voor de volgende betaalmethoden:

  • Op rekening: bij het afrekenen staat de betaalmethode automatisch op 'op rekening'. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u vervolgens van ons de factuur per e-mail welke u binnen 14 werkdagen dient te betalen, vervolgens zullen we uw bestelling toesturen.
  • iDEAL: betaal de bestelling direct via uw eigen bank.
  • OverBoeking: u betaalt uw bestelling per bank/giro. De verwerking hiervan is uitbesteed aan Sisow B.V. U ontvangt een e-mail met daarin informatie hoe u uw betaling kunt voltooien.
  • PayPal: betaal de bestelling met uw PayPal account. 

Ik wil mijn bestelling annuleren / herroepen, hoe doe ik dit?
U heeft tot 30 (dertig) kalenderdagen na ontvangst de tijd de door u aangeschafte artikelen vrijblijvend te annuleren of retourneren. Indien u de bestelling wilt annuleren, dan kunt u ons een e-mail sturen of gebruik maken van ons herroepingsformulier welke u kunt vinden achter de algemene voorwaarden
Voor retourneren klikt u hier.


Wat betekent de tabel 'voorraad informatie' op iedere productpagina?
Deze tabel geeft weer tot in hoeverre een bepaalde product op voorraad is.

Rood = uitverkocht
Oranje = beperkt op voorraad
Groen = ruim op voorraad

De standaard artikelen in ons assortiment kunt u blijven bestellen, ook al staan deze op rood. Deze worden voor u in backorder geplaatst. Let er op dat aan deze artikelen een variabele levertijd zit. U kunt de levertijd opvragen via onze sales afdeling (sales@conel.nl). 
Wij updaten op werkdagen onze voorraadinformatie. 

Kan ik ook artikelen bestellen die niet op voorraad zijn?
U kunt onze doorlopende artikelen (aangegeven met 'standaard artikel') blijven bestellen, ook al zijn deze niet op voorraad. Dit wordt voor u in backorder gezet. Let er op dat aan deze artikelen een variabele levertijd zit. U kunt de levertijd opvragen bij onze sales afdeling (sales@conel.nl). 


Ik ben dealer van Storvik, waar kan ik de actuele inkoopprijslijsten zien?
Als dealer van Storvik kunt u uw prijslijsten hier bekijken. U kunt uw prijslijst ook altijd opvragen door een mail te sturen naar sales@conel.nl.


Wat is de minimale ordergrote voor dealers van Storvik?
Wij hanteren geen minimale ordergrote. Bij een bestelling onder de €300,00 inclusief btw rekenen wij €9,00 verzendkosten. 


Hoe dien ik mijn bestelling te betalen?
Dealers
U betaalt 'op rekening' en krijgt van ons de factuur via onze afdeling administratie.


Consumenten
Als consument dient u vooraf te betalen, dit kan via iDEAL, Paypal of Overboeking. Na ontvangst van uw betaling verzenden wij uw bestelling. 

Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling definitief heb verzonden?
U komt terecht op de pagina waarop u uw factuur aantreft. Dit kunt u downloaden vanaf deze pagina. Tevens krijgt u een e-mail wanneer uw bestelling is goede orde is ontvangen. Zo weet u dat wij aan de slag gaan om uw bestelling naar uw afleveradres naar keuze te verzenden.  

Ik heb geen ontvangstbevestiging gehad, wat nu?
Voordat u ons raadpleegt of wij uw bestelling hebben ontvangen, kunt u eerst in uw mailbox de map ‘ongewenst’ openen om vervolgens te kijken of de mail in die map is geplaatst door uw spamfilter. Staat de mail daar ook niet in, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice

Ik wil mijn bestelling annuleren, wat moet ik doen?
U kunt uw bestelling totdat wij u het naar u toe sturen geheel vrijblijvend annuleren. Aangezien wij uw bestelling binnen 1 werkdag na ontvangst proberen te verzenden is het noodzaak dat u z.s.m. contact met ons opneemt via de telefoon of e-mail zodat wij de bestelling kunnen annuleren. Wanneer de bestelling reeds verzonden is kunt u niet meer annuleren. U kunt na ontvangst de bestelling wel alsnog kosteloos retourneren binnen 30 werkdagen. 

Wat is ‘Winkelwagen’?
De winkelwagen zijn al uw geselecteerde artikelen in een lijstweergave. Vanuit dit menu kunt u uw bestelling afronden. Voordat u gaat ‘afrekenen’, dient u zeker te zijn van de geselecteerde producten en aantallen.

Hoe vul ik mijn winkelwagen?
U vult uw winkelwagen door in de webwinkel te zoeken naar artikelen die u wilt afrekenen. Wanneer u een artikel heeft gevonden, kunt u het artikel toevoegen aan uw winkelwagen door op ‘In winkelwagen’ te klikken.

Hoe verwijder ik een artikel uit ‘Winkelwagen’?
U verwijdert een artikel door op de prullenbak ‘verwijder’ te klikken.

Als u rustig aan het rondkijken bent kunt u uw artikelen in de winkelwagen ook zien door over de winkelwagen met uw cursor te bewegen. Vervolgens klikt u op het kruisje om het artikel te verwijderen uit uw winkelwagen.

Hoe wijzig ik het artikel?
U wijzigt het artikel door op ‘wijzigen’ te klikken.

Als u rustig aan het rondkijken bent kunt u uw artikelen in de winkelwagen ook zien door over de winkelwagen met uw cursor te bewegen. Vervolgens klikt u op het ‘pennetje’ om het artikel te wijzigen.

Ik wil mijn winkelwagen leeg maken, hoe doe ik dat?
U klikt op de knop ‘winkelwagen leeg maken’ wanneer u voor deze optie kiest.