Winkelwagen

0 item(s) - € 0,00

Veilige Webwinkel - Aangesloten bij Webshop Keurmerk 038 - 422 33 77 Informatie voor onze klanten uit Nederland Informatie voor onze klanten uit België  Informationen für unsere Kunden aus Deutschland  

Accounthulp

Ik wil een account registreren, hoe doe ik dat?
U kunt uw account registreren als u op de knop ‘Inloggen’ klikt aan de bovenkant van iedere pagina. U treft aan de linker kant een menu aan ‘Nieuwe Klanten’ Wanneer u op ‘Account aanmaken’ klikt, kunt u vervolgens het registratieproces ingaan. Ook wanneer u uw winkelwagen gevuld heeft zonder een geregistreerd account, kunt u uw account binnen enkele stappen registreren.

Hoe kan ik inloggen?
U kunt inloggen door aan de bovenkant van iedere pagina op ‘Inloggen’ te klikken. U wordt vervolgens gevraagd om in te loggen.

Ik kan niet inloggen, wat nu?
Waarschijnlijk is iets fout gegaan tijdens het proces. Meestal is dit een tijdelijk technisch probleem, uw internet is tijdelijk weggevallen of u dient uw browser te verversen door op de toets ‘F5’ te klikken. Heeft u al langer last van dit probleem? Dan vragen wij u contact op te nemen met de sales@conel.nl

Kan ik mijn geregistreerde account verwijderen?
Een geregistreerde account maakt het bestelproces sneller. U bent vrij in uw keuze om ook uw account uit ons systeem te verwijderen. Dit doet u door een verwijderingsverzoek te mailen naar sales@conel.nl. Wij zullen uw verzoek in behandeling nemen en u op de hoogte stellen wanneer wij dit voltooid hebben.

Wat is mijn verlanglijstje en hoe werkt dat?
U kunt een verlanglijstje opstellen, waarmee u een shortlist maakt van de producten waarin u interesse toont. U dient ingelogd te zijn om het artikel in uw verlanglijst te plaatsen. U kunt later op de ‘in winkelwagen’ knop klikken om vervolgens het artikel af te rekenen.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
De Algemene Voorwaarden legt uw en onze rechten en plichten vast. Zo weet u voor, tijdens en na het bestellen waar u aan toe bent. Klik hier om de algemene voorwaarden te lezen.

Wat is een privacy disclaimer?
Een privacy disclaimer is voor ons de manier om duidelijk te maken dat wij een transparante onderneming zijn en verantwoordelijk met uw persoonlijke gegevens omgaan. U kunt de privacy disclaimer hier lezen.

Ik wil meerdere adressen toevoegen aan mijn account, kan dat?
Ja, dat kan. U kunt naar ‘Mijn Account’ gaan en vervolgens in het linker menu op ‘Beheer Adressen’ klikken. Vervolgens kunt u binnen enkele minuten een nieuw adres toevoegen. Dit adresboek zorgt ervoor dat u maar één keer uw adres hoeft in te vullen en dus het bestelproces versnelt.

Ik ben verhuisd en/of mijn gegevens zijn veranderd, kan ik die wijzigen?
Jazeker, als u een geregistreerd account heeft, dan kunt u uw gegevens altijd wijzigen. U klikt op mijn account, als u nog niet ingelogd bent, dan logt u in. U kunt vanuit het ‘Mijn Account’ op ‘Beheer adressen’ klikken om uw adressen te beheren. Daarnaast kunt u ook op het tabblad ‘Adresboek’ in het linker ‘Mijn Account’ menu.

Vervolgens kunt u of een nieuw adres toevoegen door op ‘Nieuw adres toevoegen’ te klikken of, wanneer u dat niet wilt, uw standaard factuur en standaard leveringsadres wijzigen door op ‘wijzigen’ te klikken.

Let op, wanneer u verhuisd bent en uw factuuradres en leveringsadres hetzelfde is en ook wilt gebruiken, maak dit adres dan zowel uw factuur- als leveringsadres.

Kan ik mijn in het verleden geplaatste bestellingen terug zien?
Ja dat kan, door in het linker ‘Mijn Account’ menu te klikken op ‘Bestellingen’ komt u in uw eigen overzicht terecht.

Kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Ja, u kunt u via ‘Mijn Account’ aanmelden voor de nieuwsbrief. De nieuwsbrief wordt … verzonden. U ontvangt dan een updates over nieuws van het merk, nieuwe artikelen en acties!

Kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
Het is jammer dat u zich wil afmelden voor de nieuwsbrief, maar u staat geheel vrij in uw keuze. U kunt naar ‘Mijn account’ gaan en vervolgens op ‘Nieuwsbrief’ klikken en u gelijk afmelden.

Let op: Dit betekent niet dat u geen e-mails meer van ons ontvangt. U ontvangt bij uw bestelling altijd een ontvangst- en verzendbevestiging. Indien u uw account wilt verwijderen, dient u hier naar ‘Mijn account’ te gaan en vervolgens te klikken op ‘Account verwijderen’, waarna u vervolgens de procedure volgt.