Winkelwagen

0 item(s) - € 0,00

Veilige Webwinkel - Aangesloten bij Webshop Keurmerk 

Retourneren

Consumenteninformatie

Hoe moet ik retourneren?
Voor een snelle afhandeling van uw retour verzoeken wij u de hierna genoemde volgorde te hanteren.  

1. Stuur ons een e-mail (klantenservice@storvik.nl) of bel ons (038- 423 14 99) om uw retour aan te melden.
2. Print het Retour Formulier hier.
3. Vul het formulier in en voeg deze toe aan uw doos.
4.
 U ontvangt binnen 1 werkdag van ons een verzendetiket.
5.
 Stop de originele factuur en uw retourformulier in de doos, plak het etiket op de doos en stuur ons uw pakket toe.
6.
 Bij ontvangst van de artikelen zullen wij de nieuwe gewenste artikel(en) terugsturen of een creditfactuur aanmaken en uw geld terugstorten.

Uitpakken, proberen en gebruiken
U mag uw bestelling proberen, gebruiken en passen zoals u dat in een fysieke winkel ook zou doen. Indien u het product aan ons retour stuurt verzoeken wij u om zorgvuldig met de verpakking om te gaan en het product in de originele staat te retourneren. Indien het product beschadigd of defect retour komt kunnen hiervoor kosten worden gerekend. Wanneer het product niet meer te verkopen is, zullen we het product aan u terugsturen.

Ik heb 30 dagen herroepingsrecht, wat betekent dat?
U heeft tot 30 (dertig) kalenderdagen na ontvangst de tijd de door u aangeschafte artikelen vrijblijvend te retourneren of annuleren. U mag hiervoor het Europees modelformulier voor herroeping gebruiken. Dit is echt niet verplicht. Het kan ook via bovenstaande procedure, per mail of telefonisch.

Wat betaal ik voor retourneren in Nederland en wat betaal ik voor retourneren in het buitenland?

Retourneren in Nederland met PostNL: U betaalt de verzendkosten voor het retourneren zelf. Wij raden u aan om hiervoor gebruik te maken van ons retour systeem van PostNL (na het aanmelden van uw retour via bovenstaand formulier, ontvangt u hiervoor de instructies). U betaalt dan namelijk €4,95.

Buitenland: U betaalt de verzendkosten voor retourneren zelf.


Als ik retourneer, welke kosten krijg ik dan terug?

U heeft recht op het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten voor de heenzending. 

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort? 
Nadat wij uw retour hebben ontvangen en goedgekeurd op de retourvoorwaarden, wordt het aankoopbedrag de geretourneerde artikelen binnen 14 werkdagen teruggestort.


Dealerinformatie

Ik ben dealer, hoe kan ik artikelen ruilen? 
Ruilen kan alleen indien het een verkeerd geleverde zending betreft of het een fout van ons betreft. Omruiling kan ook als een artikel bij levering kapot is (weeffout etc.).

Ik ben dealer, hoe kan ik artikelen retourneren? 
Indien is afgesproken dat een levering bij uitzondering geretourneerd kan worden dan kan dit op eigen kosten. Indien het een fout van ons is dan geven wij opdracht aan dhl om een pakket te laten afhalen.